fredag 12. desember 2014

Nå er det JUL!!

Hei hei!
Nå er det jul og vi har ikke internett, så det kommer til å komme flere innlegg på en dag her, må gjøre det så lenge vi kan :)

Det er på tide å sette folk i litt julestemning så her kommer noen bilder og litt musikk for å få fart på sakene!


Når det er hvitt ute og varmt inne så er det jul :) 

Reisen til julestjernen 
Det har visst kommet en ny versjon av Reisen til Julestjernen, er det noen som har sett den? Er den isåfall god? Det hadde vært kjekt å høre litt om den, men jeg må si at jeg er litt sånn at jeg helst vil se det jeg er vant med :p

Tre nøtter til Askepott
Dette er bare et par av de filemene man må få med seg når det er jul! Det har blitt en tradisjon får man nesten si.

Roger Whittaker - The little drummer boy
(favoritten min når det er jul)

Har du noen filmer du MÅ se når det er jul? Legg gjerne igjen en kommentar :)

1 kommentar:

  1. På julaften må jeg ha med meg "Tre nøtter til Askepott" og store deler av "Disney-kavalkaden". Lille julaften er det "Grevinnen og hovmesteren" som gjelder. De er like artig år etter år! I romjulen er "Hjemme Alene"-filmene og "Hjelp, det er juleferie" noen klassikere i heimen. Det er uendelig mange filmer og serier å ta av, men jeg har nevnt mine favoritter. Det aller viktigste med julen er samvær med familie og venner! :D

    SvarSlett